čtvrtek 19. března 2015

Kdy začít s příkrmy a jak se nebát o své miminko?


Protože se naskytlo tolik zajímavých témat, o kterých jsem chtěla psát, tak dávám videa opět po delší době. Ale.....jako vykoupení za to :), jsem připravila dvě velice důležitá videa.


Na prvním videu vám přiblížím pravé znaky připravenosti vašeho dítěte a také ty nepravé. Podle nich poznáte, kdy je váš prcek připraven začít s příkrmy a tedy už vám nic nebrání začít to velké a skvělé dobrodružství, JÍDLO!!!



Na druhém videu vám povím něco, co mě hrozně překvapilo, zaujalo, ale hlavně uklidnilo. Zjistila jsem totiž něco o dětské anatomii, co nám rodičům pomůže lépe poznat jejich reakce při jídle. Koukněte na video a snad vás to také uklidní jako mě :).


No a stejně jako v minulých dvou příspěvcích vám představím malé video z rodinné databáze. V tomto videu Emma poprvé ochutnává sushi. Už jí byl přes rok, tak jsem se nemohla dočkat s tím začít, protože sushi opravdu miluju a je to velice zdravé jídlo. Zatím ochutnala jen sushi s avokádem, ale už se chystáme i na to s lososem.





1 komentář:

  1. Tato metoda mě velmi zaujala díky za videa. Chtěla bych se zeptat jaké potraviny jsou nejvhodnější jako první.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat