pondělí 2. března 2015

Pomocné tabulky pro háčkování - část 1.


Připravila jsem dnes pro vás několik úžasných, skvělých a hlavně praktických tabulek, které vám vždy poradí s problémy při háčkování. Mám takových tabulek hodně, proto vám teď přináším první část. Další přijdou brzy.


Díky této tabulce budete vždy vědět, jaký háček použít. Hlavně ji využijete při používání anglických návodů, kde se většinou používají právě US názvy háčků, u nás se používá metrický systém.


Tato tabulka vám poradí jakou velikost by měla mít čepice od novorozence po dospělého, takže už nikdy nebudete muset řešit, jak velká by čepice měla být.



Tuto tabulku využijete při háčkování čehokoliv kulatého, tak abyste mohli udělat dokonalý placatý kruh. Využijete to např. na podtácky, koberce, deky, čepice, hračky atd. Abyste neměly problémy s návodem, tak tady uvádím překlad hlavních pojmů:
chain = řetízkové oko
double crochet = dlouhý sloupek
round = kolo
slip stich/join = pevné oko.


Dětské ponožky nebo teplé capáčky jsou neskutečně roztomilé, praktické a jsou i hezkým dárkem pro vaše kamarádky maminky. No a tahle tabulka vám poradí, jak velké je udělat :).


Pokud byste něčemu nerozuměly, tak určitě napište a já ráda poradím. Stejně tak, pokud byste potřebovaly konkrétní tabulku, tak také napište. Já se ji pokusím najít a uveřejnit v příštím článku. Budu se těšit na komentáře a doufám, že tyto tabulky využijete stejně jako já.

3 komentáře:

  1. Prosím Vás o vysvětlěni poslední tabulky,jestli v 1 řádku číslice znamenáji roky,a druhý řádek-číslo ok?

    OdpovědětVymazat
  2. dobry den, prosim kolik tedy v kazdem kruhu pridavat, jsem ve 12 a zacina se to kroutit:-) dekuji

    OdpovědětVymazat