úterý 31. března 2015

Proč máme rádi naše nosítko a kdy se může hodit



Je ráno, musím vyvenčit psa, dítě a nakoupit. Malá už chodí a tahat se s kočárkem kvůli 20 minutám nemá smysl. Navíc Emma naši Wendy ráda vodí, takže by to mohla být hezká procházka a při té by mi kočárek hodně překážel. Bohužel je ale Emma ještě malá na to, aby vydržela chodit moc dlouho.  Co s tím, aby to bylo co nejjednodušší a bez stresu?


Jak jim to spolu sluší, co? :)
Já, Emma a pes
Asi jste si všimli, že mám rána prostě hektická... ale alespoň se nenudím. Takže, jak jsem to vyřešila? Malou jsem hodila do nosítka, vzala kabelku, psa a vyrazily jsme. Po nákupu jsem hodila nosítko do kabelky (v tomhle případě bych měla radši malý šátek, který už taky brzo bude), dala malé vodítko a měly jsme krásnou procházku domů. Naštěstí jsem měla prázdné ruce a nemusela popojíždět ještě s kočárem, takže jsem je obě mohla ve vhodnou chvíli chytat a dirigovat :).

Spi divochu, spi...
Dalším případem, kdy využívám nosítko je, když se mi občas Emma probudí příliš brzy ráno nebo i kolem poledne. Vzhledem k tomu, že jindy už nespí, tak jsou ty spánky ještě důležitější. Vždy, když se vzbudí brzy, tak ji hodím rychle do nosítka a ona usne jako když utne. Takhle v nosítku pak většinou spí dokonce déle, než by spala v postýlce. Já si potom většinou sednu a koukám na telku nebo si čtu, takže je to pro mě dokonce i relax :).

Nemoc, horečka a my
Nejlepší bylo nosítko vždy, když byla Emma nemocná. Když našim prťatům totiž není dobře, tak se většinu času chtějí tulit a nosit. U naší Emmy to platí dvojnásob, proto mě nosítko zachránilo ruce i záda. Navíc mi kamarádka poradila, že nošení kůže na kůži pomáhá na snížení teploty... a opravdu nám to zabralo! Bylo to úžasné zjištění, protože jakmile se malé snížila horečka, tak hned spala tvrději a konečně jsme si obě odpočly.

Na malém výletě, kde si tatínek chtěl nošení také užít.
Vaření, uklízení...to je makačka
Nejméně používám nosítko, když musím doma něco udělat, protože mi tam pak většinou Emma usne. Kamarádky ho ale občas využijí právě i u vaření nebo nějakých podobných aktivit.

Kočárek A nosítko.Ne kočárek X nosítko
Než se nám Emma narodila, tak jsem uvažovala, jestli to vůbec využiji, když mám kočárek, ale teď už bych nosítko nedala z ruky. Spíš mám problém, že ho nemůžu ani vyprat, ještě že budu mít brzy Ring Sling (fotku určitě zveřejním na Instagramu).

Která nosítka se nám líbí
Co jsem tak dělala průzkum o nosítkách, tak v dnešní době jsou nejlepší 2, která jsou nejvíce variabilní. Jde o české nosítko Kibi a Beco Gemini, které máme my. Jinak je ale nosítek hrozně moc, jediné co si vždy ale hlídejte před koupí, je šířka sedáku. Kyčle musí být ve správné pozici, jinak byste nosítkem ničili dítěti jak páteř, tak kyčle.




Máte doma nosítko nebo šátek? A kdy ho nejvíce využíváte? Pište, pište :)





1 komentář:

  1. Moc pěkný článek :)
    Mám nosítko Beco, šátek a nově i flytai a nejvíc využívám právě to beco - když jdeme na nákup, nebo někam narychlo, a na vysávání a úklid je úplně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat