pondělí 18. května 2015

Knihomolky, knihomolčata koukněte, co rádi čteme



Když nám s Emmou před pár týdny přišel balíček od Albatrosu, tak jsme se hned vrhly na rozbalování. 






Přišly nám 4 knížky, z nichž 3 se staly hned oblíbenci :). Jako první se Emma vrhla na Krtkův týden, ale hned přesídlila ke své teď už největší lásce - Můj první atlas zvířat. Je to úžasná knížka a každý den si ji "čteme" jak ráno, tak odpoledne a občas i před spaním.




Na stránkách atlasu se díváme na různé části světa a seznamujeme se s neskutečným množstvím zvířat. K tomu se Emmě líbí samotné obrázky, protože zvířata vypadají jako v reálu a nenajdeme tam třeba fialového slona :). Mě nadchlo kroužkové provedení a tlusté stránky. Nebojím se ji totiž nechat s knížkou samotnou, protože vím, že ji nezničí.

Co mě hrozně potěšilo, byl fakt, že Emma díky této knížce začala i hodně znakovat. Jak je na každé stránce minimálně jedno zvíře, které umíme buď znakovat nebo napodobit, tak je to hrozná sranda :).




Aby nás knížka bavila ještě víc, tak má hodně otočných okýnek, které Emma s radostí objevuje a zjišťuje, jaké změny udělají v obrázku.


Tady jsem ji stihla odchytit foťákem po asi 20 minutách ticha, kdy už jsem byla opravdu zvědavá, co to tam schovaná v rohu provádí. Hned jak mě zmerčila, tak mrška sbalila knížku a utekla :D


Další knížky, které nám přišly vám brzy představím v dalších článcích, můžete se těšit na recenzi o Malovaných pohádkách, Krtkově týdnu a Velké knize nápadů pro malé šikulky.

Tuto knížku mohu jedině doporučit a nepochybuji, že vaše děti z ní budou nadšené stejně jako naše Emma :).

Žádné komentáře:

Okomentovat