úterý 6. ledna 2015

První narozeniny jsou jen jedny

Tento článek bych spíše nazvala otázkou do fóra. Emma bude mít už v pondělí své první narozeniny a já si říkám, jak by asi takové první narozeniny měly vypadat.



Určitě chceme krásný dort, balónky a hlavně nejbližší rodinu. Přemýšlela jsem ale o nějakém mini dárku na památku a na Pinterestu jsem našla inspiraci.

Byl tam v několika verzích a vzhledech ukázán nápad na vzkazy napsané hosty oslavy, které si bude moct oslavenec přečíst až na své 18. narozeniny. Tenhle nápad mě nadchl, bude to krásná památka (asi koupím hezkou krabičku nebo sklenici a barevné papírky) a hlavně je to dárek, který má duši.

Ještě se mi líbil nápad na vytvoření barevných obtisků nohou a ručiček. Máme už obtisk v sádře z doby, kdy se narodila. Bylo by pěkné porovnat, o kolik povyrosla.





Další nápad, který bych chtěla zrealizovat je "Smash cake". Jde o malý dort, který je určen jen dítěti a může ho i rozmačkat, jak to vystihuje sám název. To se mi líbí, ale, a je to velké ale, jak tohle zrealizovat v zimě a v bytě, když nechci mít všechno v dortu a když nechcete po 10 minutách jít koupat dítě?

Moc ráda bych si přečetla, jak vy jste plánovali nebo plánujete první narozeninové oslavy vašich mrňat. Ať se můžeme navzájem inspirovat :).

Polča

Žádné komentáře:

Okomentovat